20 nov. 2013

ŞCOLI EUROPENE



ŞCOLI EUROPENE- O FEREASTRĂ DESCHISĂ PRIETENIEI


        Marţi 19 noiembrie 2013 Casa Corpului Didactic din oraşul nostru a organizat, în cadrul programului “Festivalul Şanselor Tale”, o activitate de prezentare proiectelor şi programelor desfăşurat în anul şcolar precedent între diferite şcoli galatene si şcoli europene localizate în mai multe tari ale continentului.La aceasta prezentare a participat si un grup de elevi ai şcolii noastre, aflaţi la începutul gimnaziului-o întîlnire din care am avut cu toţii multe de invatat:
        România si Turcia- o comuniune de idei inovatoare în domeniul civic si un proiect frumos si productiv între colegii de la Şcoala nr. 28  si o unitate şcolară turcă; am aflat -printre imagini frumoase ale tinutului asiatic- cat de dominatoare pot fi traditiile si cat de importanta este libertatea de gandire.
Unul dintre proiectele noastre preferate a fost RAINBOW VILLAGE,un proiect e-Twinning de reconstruire a lumii in care traim,lucrat de colegii nostri de clasa a-VIII-a de la Scoala nr.29.Cu aceasta ocazie am cunoscut si un profesor deosebit,vorbitor nativ de limba engleza,care indruma elevii Liceului din Pechea,si care ne-a vorbit despre proiectul domniei-sale de promovare a unui limbaj comun intre scolile lumii.
         Si nu in ultimul rand,un proiect al Liceului Sf.Maria,din care am invatat ce pericol constituie obezitatea si ce cai de interventie putem alege.
        Ne-am bucurat de lucrarile plastice ale colegilor din scolile galatene si am surprins cateva imagini pentru bucuria cititorilor acestui blog.
        Va oferim si linkurile proiectelor indragite de noi:

URMATORUL PROIECT DE SUCCES NE VA APARTINE!

va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu